Datadrevet kundesegmentering

Gennem vores digitale værktøjer kan vi beskrive og kortlægge dine potentielle kunder ved at forbinde deres online adfærd i husstanden til deres demografiske profil kendt fra postomdeling.

Conzoom lavede i 2002, i tæt samarbejde med Gallup, 30 forskellige danske forbrugertyper. Sammen med offentlig data og viden fra Gallup er forbrugernes adfærd, livsstil og holdninger segmenteret ned gennem deres fysiske adresse. Denne viden beriges nu med anonyme data om online interesser og adfærd opsamlet gennem husstandens IP adresse. Nu kan vi få kontakt til målgruppen igennem flere kanaler også kaldet multi-channels. I deres browser, på deres mobil, eller direkte i deres postkasse. Vi har testet teknologien og kan se, at den giver rigtig gode responsrater tidligt i den digitale kunderejse.



NYHED!

Convince Interactive bliver en del af Jugel&Co

DIGITAL CUSTOMER JOURNEY

Vi forbinder person­profiler med kundedata og kvalificerer leads igennem kunderejsen

JUGEL NEWSROOM

Vi udvikler dynamisk indhold til alle kontaktpunkter og platforme

Brand DNA

Vi designer brandets DNA og fremhæver kunde­løftet igennem de unikke sellingpoints

MEDIESTRATEGI

Vi udvikler strategiske medieplaner, der eksekveres taktisk og operationelt

JugelB2B

Giv jeres sælgere de bedste forudsætninger