Det er ikke budgettets størrelse, der afgør synligheden

Alle taler om det fragmenterede mediebillede, hvor de digitale mediers andel nu udgør halvdelen af medieomsætning. Når vi udvikler mediestrategien, ser vi på den digitale position som selve fundamentet. Vi er samtidig af den overbevisningen, at den ikke bør stå alene. Den seneste forskning i salgsmodellering bekræfter, at de mest effektive medieplaner er cross media baseret på en kombination af analoge og digitale medier.

Jo lavere et mediebudget er, jo større bør omtanken være i forhold til hvilke medier, der købes ind og til hvilke vilkår. Gennem forbrugeranalyser af medievaner sammensætter vi det optimale mediemix i forhold til det budget, der er til rådighed. Gennem vores netværk indkøber vi målgruppe-eksponeringer til de rigtige priser, og sørger for booking og afrapportering.

Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om mediestrategi.



NYHED!

Convince Interactive bliver en del af Jugel&Co

DIGITAL CUSTOMER JOURNEY

Vi forbinder person­profiler med kundedata og kvalificerer leads igennem kunderejsen

JUGEL NEWSROOM

Vi udvikler dynamisk indhold til alle kontaktpunkter og platforme

Brand DNA

Vi designer brandets DNA og fremhæver kunde­løftet igennem de unikke sellingpoints

JugelB2B

Giv jeres sælgere de bedste forudsætninger

Kontakt

Book et møde – og invester én time og en kop kaffe