Den digitale verdens svar 
på kreativ markedsføring

Display Bannere er overalt på nettet og de dukker op, uanset om du søger nyheder, leder efter en ny barnevogn eller tjekker vejret på DMI. Hos Jugel&Co har vi specialiseret os i at arbejde kreativt og visuelt med bannerformatet og håndtere denne annonceform, så den er præcis og kun eksponeres overfor de rette personer. Det giver både en bedre økonomi og mindsker irritationen.

VI KØBER IND, DEFINERER, PLACERER OG EVALUERER.

Hos Jugel&Co foretrækker vi selv at stå for indkøb af display bannere. Det foregår via netværk som Adform og Google. Har køber vi ind på vores kunders vegne for at sikre de mest fordelagtige priser, de bedste placeringer og indhentning af den nødvendige databerigelse for at kunne ramme de definerede målgrupper. Mens display bannerne kører, følger vi løbende op på deres performance, så vi hele tiden opererer med den mest effektive kombination af formater, placering, design og budskab.

ET DISPLAY BANNER ER IKKE BARE ET DISPLAY BANNER.

Hos Jugel&Co arbejder vi med flere forskellige teknologier, når vi indrykker display bannere. Bag det rent visuelle og budskabet ligger der forskellige overvejelser for, hvordan banneret skal fungere og hvordan, vi skal benytte de data, der er til rådighed.

RETARGETING.

Det er muligt at lade et display banner blive eksponeret over for den samme bruger mere end én gang. Ved hjælp af en kodning kan vi populært sagt “finde frem“ til brugeren igen og gentage eksponeringen. Der kan være flere grunde til at overveje denne teknologi, og salg er blot en af dem. Da et displaybanner er en effektiv kommunikator af imagebudskaber og fungerer godt til opbygning af kendskab, så er retargeting også oplagt at benytte, hvis man står med et budskab, et produkt eller en service, der kræver en højere grad af påvirkning.

BEHAVIOuRAL TARGETING.

Al digital markedsføring bygger på data, og behavioural targeting benytter sig af de oplysninger, vi har om en brugers adfærd, så vi kan tilrettelægge vores display banner ud fra de interesser, som vedkommende har afgivet – vi bruger det digitale fingeraftryk, der afsættes via vores færden på nettet. Ud fra disse data kan vi skabe særdeles målrettede display bannere, med præcist de budskaber, der med størst sandsynlighed vil have en brugers interesse.



NYHED!

Convince Interactive bliver en del af Jugel&Co

DIGITAL CUSTOMER JOURNEY

Vi forbinder person­profiler med kundedata og kvalificerer leads igennem kunderejsen

JUGEL NEWSROOM

Vi udvikler dynamisk indhold til alle kontaktpunkter og platforme

Brand DNA

Vi designer brandets DNA og fremhæver kunde­løftet igennem de unikke sellingpoints

MEDIESTRATEGI

Vi udvikler strategiske medieplaner, der eksekveres taktisk og operationelt

JugelB2B

Giv jeres sælgere de bedste forudsætninger