Viden er magt. Men det er også langt mere.

Uden viden er digital markedsføring som at gå i en skov med bind for øjnene. Hos Jugel&Co har vi udviklet vores eget rapporteringssystem, Dashboard, der indsamler, systematiserer og formidler data fra alle de digitale kanaler, vores kunder benytter. Det giver unikke muligheder for at navigere i det digitale landskab og tilrettelægge, ændre og forbedre alle de kommunikationsplatforme, der indgår i en moderne digital strategi – og det giver vores kunder et værktøj til selv at overvåge de resultater, som kommunikationen skaber. Det gælder alt ligefra antal besøgende på websitet, mængden af kliks til antallet af likes på Facebook osv. Alt sammen real time!

VI STARTER MED DATA, OG VI SLUTTER MED DATA.

Data, empiri og viden er altafgørende for at skabe en succesfuld digital strategi. Hos Jugel&Co indleder vi altid et samarbejde med en kunde ved at indsamle al den data, vi kan. På den måde kan vi træffe de mest velovervejede beslutninger og agere ud fra konkret viden. Analyse og rapportering er en stor del af vores arbejde. Vi bruger særlige programmer til at indsamle og bearbejde data. Al data behandles naturligvis fortroligt.

FOR VORES KUNDERS SKYLD, MEN LIGESÅ MEGET FOR VORES EGEN.

Med udviklingen af Dashboard, vores eget rapporteringssystem, råder Jugel&Co over et både videnstungt og pædagogisk værktøj, der gør hverdagen nemmere for vores kunder og for os selv. Fra time til time kan alle resultater af vores digitale kommmunikation aflæses direkte i Dashboard; det gælder alt lige fra trafikken på kundens website, display banneres konvertering og antallet af likes på Facebook på den nyeste video. Og har kunden behov for det, kan der printes de ønskede rapporter direkte fra Dashboard. Men vores Dashboard er ikke kun et værdifuldt værktøj for vores kunder. Vi bruger det naturligvis også selv til at monitorere alle de digitale bolde, vi har i luften for vores kunder, så vi kan reagere hurtigt og styrke en indsats på ét område og justere en indsats på et andet, så resultaterne hele tiden er så optimale som muligt for det budget, der er givet.

GOOGLE-RAPPORTERING – NØGLEN TIL INDSIGT.

Vi kan måle på alt, hvad der sker på Google. Med Google Analytics kan vi se, hvordan vores kunders AdWords-annoncer klarer sig, og hvordan vi kan gøre dem bedre og sikre en højere performance. Med vores kompetencer inden for Google kan vi lave dybdeborende søgeordsanalyse, website-analyse og online-analyse af vores kunders målgrupper, eksisterende kunder og potentielle kundeemner. Der ligger et enormt indtjeningspotentiale i den rigtige håndtering de analyser, vi kan trække ud af Google-systemet. Google Analytics indgår naturligvis i de data, der ligger til grund for vores eget Dashboard.

 



NYHED!

Convince Interactive bliver en del af Jugel&Co

DIGITAL CUSTOMER JOURNEY

Vi forbinder person­profiler med kundedata og kvalificerer leads igennem kunderejsen

JUGEL NEWSROOM

Vi udvikler dynamisk indhold til alle kontaktpunkter og platforme

Brand DNA

Vi designer brandets DNA og fremhæver kunde­løftet igennem de unikke sellingpoints

MEDIESTRATEGI

Vi udvikler strategiske medieplaner, der eksekveres taktisk og operationelt

JugelB2B

Giv jeres sælgere de bedste forudsætninger