Det oplagte sted 
at starte den digitale markedsføring

AdWords er Googles annonceringssystem og den mest effektive måde at lede trafik til sit website. Annonceringsformen i AdWords kaldes også Paid Search, og sikrer en synlig placering som en af de øverste annoncer ved en Google-søgning. Mens AdWords er et stærkt værktøj er det primært effektivt i slutningen af købsrejsen, og derfor bør det kombineres med eksempelvis display annoncering.

RELEVANS, RELEVANS OG ATTER RELEVANS.

Hos Googles AdWords-system findes der én overordnet retningslinje: Relevans. Det vil i al sin enkelhed sige, at jo mere relevant din annoncering er, jo billigere får du dine kliks. Logikken er simpel, for Google er ikke interesseret i at give sine brugere søgeresultater, der ikke er brugbare og relevante.

De første fire søgeresultater i en Google søgning er AdWords-annoncer, men de øvrige resultater er organiske resultater, som opnås ved at lægge en SEO strategi. Vi anbefaler, at man både arbejder med SEO & AdWords i en kombineret strategi.

ADWORDS ER GOOGLES EGEN GENVEJ TIL EFFEKTIV SYNLIGHED.

AdWords vises på de fire øverste og de fire nederste placeringer på siden ved en Google-søgning. Det betyder, at størstedelen af skærmen på computerens ”first frame/above the fold” kan være dækket af betalte annoncer, og at man skal scrolle for at komme ned til de organiske søgeresultater. På en mobil og tablet skal der scrolles endnu mere. Konsekvensen er, at flere brugere klikker på en AdWords-annonce, fremfor at benytte de organiske søgeresultater. Der er med andre ord tale om en virkelig synlig og effektiv eksponering over for brugere, der har lavet en aktiv søgning via Google. Hos Jugel&Co er vi eksperter i at sammensætte og udvælge de rette søgeord, så der gives den bedst mulige eksponering for pengene.

ADWORDS ER MERE END BETALTE ANNONCER.

Selvom AdWords primært er ensbetydende med paid search, så ligger der i Googles program også mulighed for at designe display ads, der ikke er bundet til Googles egen platform, men også fungerer på alverdens andre websites. Hos Jugel&Co behersker vi naturligvis alle features i AdWords-paletten, herunder de redskaber der vedrører programmets markedsføringsmæssige muligheder.



NYHED!

Convince Interactive bliver en del af Jugel&Co

DIGITAL CUSTOMER JOURNEY

Vi forbinder person­profiler med kundedata og kvalificerer leads igennem kunderejsen

JUGEL NEWSROOM

Vi udvikler dynamisk indhold til alle kontaktpunkter og platforme

Brand DNA

Vi designer brandets DNA og fremhæver kunde­løftet igennem de unikke sellingpoints

MEDIESTRATEGI

Vi udvikler strategiske medieplaner, der eksekveres taktisk og operationelt

JugelB2B

Giv jeres sælgere de bedste forudsætninger