Bloggen

Google Chrome planlægger at sætte en stopper for annoncer

Bo Dahl Andersson

27. april 2017

Ny lov slår hårdere ned på skjult reklame

Bo Dahl Andersson

26. april 2017

Vil du til tops på Google? Sørg for, at din webshop er mobiloptimeret

Bo Dahl Andersson

11. april

Persondata: Fremtidens mest værdifulde handelsvare

Bo Dahl Andersson

13. marts 2017

Online marketing metrics – disse 10 bør du kende til og måle på

Bo Dahl Andersson

27. februar 2017

Bloggere er blevet meningsdannere og influencers

Bo Dahl Andersson

6. februar 2017

Video video

Trine Lyngsø

23. januar 2017

Produkter

Brochure

Website

Banner

Film

Annonce og avis

Outdoor

Instant Articles

Instant Articles er en helt ny og innovativ form for artikel på Facebook!

Melanie Baumann

instant articles

Førhen har brugerne skulle vente på, at artiklerne i deres newsfeed loadede, hvilket kunne kræve en god tålmodighed. Loadings-processen kan medføre, at brugerne vælger indholdet fra. Men ifølge Facebook skal dette være slut nu. Instant Articles loader med det samme – deraf navnet. Derudover er artiklerne ikke bare en lang tekst, nej artiklerne er interaktive! Man kan både zoome og navigere i højopløselige billeder, som er placeret imellem artiklens afsnit. Der kan placeres videoer i artiklen, som automatisk vil afspille, som der scrolles ned. Og der er endda mulighed for at få læst atiklen højt! Ved at bruge Instant Articles kan man altså bringe historier til live!

I øjeblikket er Instant Articles tilgængelig for nogle store amerikanske brands som The New York Times, National Geographic og MTV m.fl., men den 12. april 2016 åbnes Instant Articles op for alle. Instant Articles vil da kunne benyttes på iPhone og Android.